Projekto tikslas – plėtoti mokyklų ir mokytojų bendruomenės kūrimą Europoje, sudarant galimybes visoms mokykloms kurti virtualius projektus su užsienio šalių ir Lietuvos mokyklomis.
_________________________________________________________________
„ „AUGU SU PASAKA“
Nuo 2021 m. vasario mėn. grupių „Drugeliai“, „Žuvytės“, „Ežiukai“ ugdytiniai su pedagoge Agne Dovalgaite-Trumpele dalyvauja eTwinning projekte „Augu su pasaka“, kuris yra trumpalaikis ir tęsis iki 2021 m. kovo mėn. pabaigos. Šiuo projektu norima suteikti galimybę ugdytinių pedagogams ir tėvams, kurti glaudžius santykius su vaiku, išmokti patiems kūrybingai pažvelgti į pasaką, atrasti jos, kaip ugdymo metodo geriausias savybes. Padėti vaikams atrasti pasakos džiaugsmą ir išskirtinumą.
Projekto trukmė – nuo 2021 m. vasario mėn. iki 2021 kovo mėn.
Projekto tikslas –vaikų kūrybiškumo ugdymas ir glaudžių santykių su tėvais ir pedagogais kūrimas.
Projekto partneriai: pedagogai ir ugsdytiniai iš įvairių Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų.
____________________________________________________________________________
„CATCH THE MUSIC“
Nuo 2021 m. sausio mėn. grupės „Ežiukai“ ugdytiniai su pedagogėmis Loreta Racevičiene ir Agne Dovalgaite-Trumpele dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Catch the music“, kuris tęsis iki 2021 m. birželio mėn. Jau įvyko du pedagogų vaizdo susitikimai bei viena dalyvaujančių projekte ugdytinių susitikimas. Pedagogų susitikimo metu buvo aptarta projekto eiga, taisyklės, pasidalinta savo mintimis, idėjomis. Vaikai susitikimo metu prisistatė anglų kalba, dainavo dainas, mojavo vėliavomis, rodė savo piešinius. Taip pat buvo sukurtas dalyvaujančių pedagogų pristatymo vaizdo filmukas, vaikų kūno perkusijos pagal muziką filmukas. Taip pat šiam projektui specialiai sukurtas muzikinis takelis.
Projekto trukmė – nuo 2021 m. sausio mėn. iki 2021 birželio mėn.
Projekto tikslas –sujungti skirtingas amžiaus grupes naudojant muziką, išreikšti save muzikos pagalba.
Projekto partneriai: ugdytiniai ir pedagogai iš Turkijos, Ispanijos, Rumunijos, Graikijos, Gruzijos.
Specialiai projektui sukurtas muzikinis takelis:
https://www.youtube.com/watch?v=9diCjk1Jw2o&feature=emb_logo
Pedagogų prisistatymo video:
Vaikų kūno perkusija:
____________________________________________
Tarptautinis eTwinning projektas
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tarptautinis eTwinning projektas
Projektas skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams( 3-7m.). Projekto metu sieksime vaikus supažindinti su žiemojančiais paukščiais, pasiūlysime gaminti lesyklėles įtraukiant tėvelius, dalinsimės gerąja patirtimi su pedagogais iš kitų šalių.
Dalyviai – auklėtojos Toma Kerienė, Simona Plačšiauskienė.
Ugdytiniai – grupės „Gėlytės“, „Nykštukai“.
Projekto trukmė – pradžia nuo 2021 sausio mėn. iki kovo mėn.
Projekto tikslas – gilinti ugdytinių žinias apie savo šalyje žiemojančius paukščius ir dalintis gerąja patirtimi tar kitų šalių pedagogų.
Projekto partneriai – Lietuva, Bulgarija, Turkija, Lenkija, Latvija.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tarptautinis eTwinning projektas
„STEAM IN AUTUMN“/ „STEAM RUDENĮ“
Projekto veiklų metu vaikai tyrinės, konstruos, eksperimentuos ir kūrybiškai veiks, atliks praktines užduotis ir ugdysis problemų sprendimo, kritinio mąstymo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis, hipotezių kėlimo, tyrinėjimo ir kitus įgūdžius bei gebėjimus.
____________________________________________
Tarptautinis eTwinning projektas
„SHARING PASSION 4 MUSIC“
(„Dalinkis aistra muzikai“)
____________________________________________
Tarptautinis eTwinning projektas
„A RAINBOW OF FEELINGS“
(„Jausmų vaivorykštė“)
____________________________________________
Tarptautinis eTwinning projektas
,,Mano draugas – vanduo“
,,MY FREND IS WATER“
____________________________________________
eTwinning projektas
„GAMTOS VAIKAI“
____________________________________________
Tarptautinis etwinning projektas
„LITTLE COMPOSERS“
____________________________________________
Tarptautinis etwinning projektas
„Christmas Cooking in Kindergarten“
____________________________________________
2018 m. pavasarį (kovo – gegužės mėn.) Šiaulių lopšelyje-darželyje „Pupų pėdas“ priešmokyklinio ugdymo grupės „Meškučiai“ ugdytiniai dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte „Man patinka judėti“ (angl. „I like to move it“) kartu su priešmokyklinio ugdymo pedagogėmis Inga Ragėne, Aldona Černiauskiene bei kūno kultūros mokytoja Agne Dovalgaite-Trumpele, kuri kartu su Čekijos mokytoja Eva Franková tapo šio projekto partnerėmis.
Projekto tikslas – ugdyti fizinį aktyvumą, skatinant tarptautinį bendradarbiavimą.
Uždaviniai:
Projekte dalyvavo septynių valstybių – Lietuvos, Čekijos, Lenkijos, Serbijos, Rumunijos, Ispanijos ir Graikijos priešmokyklinio ir pradinio amžiaus vaikai (projektas skirtas 6-10 metų vaikams).
Projekto metu visi dalyviai dalijosi nuotraukomis susipažinimui, gamino plakatus, piešė piešinius. Vaikai „MS Power Point“ pagalba sužinojo kur žemėlapyje yra kiekviena šalis, susipažino su vėliavomis, mokėsi sostinių pavadinimų. Naudojantis programa „Kahoot“ buvo organizuota virtuali viktorina „Šalys, sostinės ir vėliavos“, per kurią vaikai, susiskirstę komandomis, atsakinėjo į klausimus apie projekte dalyvaujančias šalis, jų sostines, vėliavas. Taip pat sukūrėme filmuką apie vaikų mėgstamas sporto šakas, jis buvo paskelbtas „eTwinning“ „Twinspace“ erdvėje. Žiūrėjome kitų dalyvių filmukus. Dalijomės savo mėgstamais judriaisiais žaidimais ir žaidėme kitų šalių judriuosius žaidimus.
Projektinėje veikloje dalyvavę ugdytiniai įgavo daugiau žinių, mokėjimų, įgūdžių, susipažino su kitų Europos šalių vaikų žaidimais. Ugdytiniams tai buvo puiki galimybė plėsti akiratį. Jie gebėjo įsitikinti, kad kiekviena dalyvaujanti šalis ir jų žmonės unikalūs savo papročiais, tradicijomis, žaidimais. Siekėme, kad internetinėje erdvėje įkelta medžiaga būtų patraukli, naudinga ir kartu įdomi kitų šalių vaikams. Informacinių komunikacinių technologijų taikymas įgalino lyginti, analizuoti ir keistis idėjomis.