„Kiškučių“ grupės vaikai apžiūrėjo įvairias rudenines gėrybes. Steam klasėje buvo gausu įvairių uogų, kaštonų, gilių, rudeninių lapų ir kitokių rudens gėrybių. Vaikai lygino jų dydžius, kilnojo, bandė įvardinti svorį: sunkus, lengvas; skirstė juos pagal spalvas. Po tokios veiklos, mokytoja Dovilė iškėlė hipotezę: ar galima „užkonservuoti“ rudenėlį? Hopotezę reikėjo patvirtinti ar paneigti. Prasidėjo darbas: vaikai ėmė pirštukais po vieną gamtinės medžiagos elementą ir dėjo į jau paruoštus stiklainius. Mažyliai dirbo susikaupę, bandė sukoncentruoti dėmesį į vieną veiklą. Lavėjo vaikų pirštukų smulkioji motorika, akių ir rankų koordinacija. Buvo labai smagi, kūrybinga veikla, reikalaujanti ir susikaupimo. Gautas rezultatas visus pradžiugino: rudenėlis „užkonservuotas“!