Veiklos metu su ugdytiniais iš „Boružėlės“ grupės kalbėjome, tyrinėjome ir gilinomės į sniego savybes. Tikslas – plėsti vaikų žinias apie sniegą, jo savybes lauko sąlygomis ir patalpoje, supažindinti su skirtingu vandens būviu: skystas, kietas ir garai, ugdyti vaikų kūrybiškumą netradicinėmis priemonėmis. Veiklos metu vaikai piešė ant sniego ir stebėjo, kaip sniegas sugeria dažus. Parsinešę į grupę sniegą ištirpdė ir stebėjo ir pamatė, kad ištirpęs sniegas nešvarus. Padarė išvadą, kad geriau sniego lauke neragauti. Atlikome eksperimentą „Pūga stiklainyje“. Eiga: į litro talpos stiklainį įpylėme puodelį vandens, įlašinome baltų dažų, įpylėme kepimo aliejaus beveik iki indo viršaus. Į kelias dalis sulaužėme šnypščiančią tabletę ir po vieną dalį metėme į indą. Stebėjome kas vyksta. Pamatėme kylančius burbuliukus, besisukančius stiklainėje, kurie virto į tikrą pūgą. Patyriminės veiklos metu vaikai buvo susidomėję, patyrė teigiamų emocijų.