Steam veikloje vaikai kartu su auklėtoja susipažino su obuolio sandara, įvardino obuolio pagrindines dalis, tyrinėjo juos iš arčiau su padidinamuoju stiklu. Vaikai puikiai atliko užduotį grupelėse, sudėjo obuolius iš eilės: nuo mažiausio iki didžiausio. Aptarė jų dydį, spalvą, lygino, kurie obuoliai yra mažesni, lengvesni ar sunkesni, pasitelkiant dviejų rūšių svarstykles (elektronines ir pačių pagamintas iš drabužių pakabos ir kibirėlių). Išsiaiškinome, jog didelis obuolys sveria daugiau, mažas – mažiau. Įtvirtinome sąvokas: sunkus – lengvas. Atlikę eksperimentą ,,Kodėl obuolys neskęsta?”, išsiaiškinome, kad ketvirtadalį obuolio sudaro oras. Bandėme ,,panardinti” į vandenį ir kitus vaisius: citriną, apelsiną, kriaušę ir mandariną. Išvada, kad obuoliai, mandarinas, citrina, apelsinas – neskęsta, o kriaušė, apelsinas (be žievės) – skęsta vandenyje. Antrasis eksperimentas vadinosi ,,Kaip sustabdyti obuolių rudavimą?”. Jį atlikę pastebėjome, kad obuolius nuo rudavimo apsaugo sodos ir vandens, bei citrinos ir vandens tirpalai, o pieno, cukraus ir druskos tirpalas nuo rudavimo neapsaugo. Susipažinome su nauja sąvoka- oksidacija. Užsiėmimo pabaigoje, draugiškai pasidalinome obuolio puseles, pasigaminome ,,laivelius” ir pūsdami ,,vėją” per šiaudelį plukdėme vandenyje.