Artėjant vasario 16 – ąjai, Lietuvos valstybės atkūrimo dienai, „Kiškučių“ grupės vaikai aiškinosi, kaip atrodo Lietuvos pilys, o tiksliau – Gedimino pilis. Šioje veikloje vaikai turėjo galimybę pažinti ir kurti Gedimino pilį iš skirtingų dalykų technologijų, menų ir matematikos kontekste. Pasiruošę antrines žaliavas, „statė“ Gedimino pilį, gamino bei iškėlė trispalvę. Didelio susidomėjimą sulaukė veikla su planšetėmis. Kiekvieną kartą vaikų gebėjimai pranoksta lūkesčius. Gilinant matematines žinias, ugdytiniai atliko užduotis: „saugome“ Gedimino pilį, statome gynybinę sieną, pagal spalvą, skaičių. Užduotėlė buvo skirta spalvų pažinimui, skaičiavimui ir pilietiškumo ugdymui. Meninėje veikloje išbandėme naujai įsigytus šviečiančius piešimo molbertus. Visi degė trimis skirtingomis spalvomis. Skambant Lietuviškoms dainoms, vaikai piešė savo svajonių pilis. Dalyvaudami šioje veikloje, dirbdami grupelėmis, diskutuodami, pasitardami, bendrai ieškodami sprendimų, vaikai plėtojo savo patirtį ir ugdėsi pasididžiavimo ir pagarbos jausmą savo gimtinei Lietuvai.